Mysigt!


Elin åkte för ett tag sen =/ har varit super mysigt att ha henne här!
Vi var på stan hela förmiddagen. Kika lite i affärer.
Jag köpte sockar till Oliwer & till mig blev det ansiktsvatten +
ansiktskräm åsen "klister grejjer
till naglarna" :)
Mötte Josephine åså gick vi till Lundstetd och fikade.
Satt i den där "ute grejjen", mysigt :) helt själva med.

Nu ska jag nog inte göra så mycket. Vänta på att klockan ska gå
så älsklingen kommer hem, längtar ihjäl mig!!







 

 



 

 

Sandra kom förbi & sa hej =)

Nee nu ska jag bada lill skrutten!!

hade gott =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN FAN VAD JAG SER UT JÄMT DÅ! Tur att jag har sambo, den där synen är inte alltför underbar;)!

2010-11-04 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0