Måndag igen...


Jaapp, ny vecka...i natt åkte älsklingen igen..=(

För övrigt trilla jag i natt =P skulle ta upp Oliwer å
snubblar/halkar på nått jävla konstigt vänster..
Ligger där å sprattlar, har faktiskt skrubb sår på knät :(

I da ska jag knalla till sjukhuset. Föräldrar grupp tre till fem.
Hoppashoppas de inte börjar snöa allt för mycket. Har ingen bil
denna vecka så jag måste gå vilket väder det än är. Hade tid
för cell provstagning kvart i tre hos min gamla barnmorska men
nu var hennes son sjuk så vi ändra till freda. Jösses det blir aldrig
av...första gången ja hade tid å kom dit så kunde vi inte göra de
eftersom det måste gå 12 veckor efter förlossningen. Nästa gång
jag hade tid så va de "fel vecka" å nu kunde inte hon. Och jag som
har varit nervös inför varje besök åsen blir det inte av :P
Usch hatar den där stolen..men vem gör inte det?! tycker de
är ännu jobbigare men när man känner henne nu..

Men de va som hon sa du har fött barn Malin...10 minuter i
stolen går nog bra =P

uuusch jobbigt att behöva gå hem i eftermiddag från sjukhuset =(
Kommer ju va kolsvart ute. Hoppas Sandra ska med men Ebba
va lite förkyld så dom kanske skulle stanna hemma.

Nee nu ska jag klä på nakenfisen här.

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0