Kladdkakans dag.


Hejsvejs!

I morrse var jag sjuukt seg...knepigt Oliwer har sovit skit bra
hela helgen, då är jag trött. När han sov piss dåligt förra veckan
då var jag pigg? Vet inte vad han hade för sig..men nu dom
senaste dagarna så har han sovit som vanligt igen =) skönt!

Käkade frukost åså när vi vaknat sen har jag vankat fram &
tillbaka i lägenheten å försökt hitta på nåe att göra..vilket gick
sådär..tillslut fick jag med mig Micke ut på en promenad =))
Jätte härligt väder ute, kyligt men solen lyser och det blåser
ingenting :) Micke behövade handla lite grejer till Norge resan
så vi stannade på oxen. Oliwer har sovit i vagnen sen klockan ett
så vi har hunnit laga mat åså nu. Thai kyckling gryta, ris & sallad!
Smaka mkt bra =)) Idag är det tydligen "kladdkakans dag"
Så snart blir det att sätta på lite kaffe å mumsa kladdkaka som
vi köpte på vägen hem från promenaden (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0