Jösses vad dagarna går snabbt!


Wiho redan onsdag =) I morrn kommer min älskade hem igen!
Kom nyss hem nu. Jag & Sandra knallade till öppna förskolan
på morgonen och har varit där hela förmiddagen. Nu ska jag nog
inte göra så värst möe. Fryser som fasen!! Krypa ner i soffan med
täcket å gose med lill skrutten. Han är rätt trött, träffat många barn
idag =) Ikväll kommer iaf Josephine, ska sova här :) skönt att få
sällskap. I natt kunde jag verkligen inte somna va pigg åsen hörde
jag massa ljud hela tiden. Knarrar i väggarna osv. =P

I går så var ju mamma & pappa här på middag. Bjöd på kyckling paj
som blev super god. Gjorde en vanlig paj deg sen blandade jag en röra
bestående av : Grillad kyckling, soltorkade tomater, stekta champinjoner,
och två burkar creme fraiche (tomat & basilika smak)
Sen stekte jag bacon
men inte så att det blev helt klart, och när fyllningen va ihälld i pajen så
la jag bacon på toppen. Blev sket bra! mm så gott. Hade en sallad till,
ruccola, paprika, tomater, gurka & fetaost. Snabbt och lätt att göra paj.
Förgräddade paj skalet i ca 10 min åsen i med fyllningen åsen in 20 min.

På kvällen var Josephine & Lina här, kikade på sveriges skönaste familjer
och så självklart desperate. Drack julmust & käkade popcorn. Mysigt!

Neee nu ska jag ta med mig Oliwer in i vardagsrummet å bädda ner oss =)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0