Huggtänder...


...Idag är huggtänderna framme kan jag lova!

Sovit precis SKIT. Sen skulle det tydligen vara höststädning
i kvarteret idag. Och det vägra ju Micke gå på. Så jag knallade
upp med Oliwer halv åtta. Sjukt ont i tanden å sket trött.
Gick runt å svor halva morgonen, skulle slänga in tvätt neee
då va skölj medlet slut. Sen när jag ska ta på mig och gå
ut då kom jag på att jag slängt mina svarta mjukis brallor
i tvätten. SEN tar jag på mig mina snygga militär mjukisar som
varit med sen 70 talet..springer ner för trappan å ska dra ut..
NEEEEE då är det hål mellan bena vilket jag glömt. Byter linne
till ett långt, så det ska täcka hålet..funka ej. Så då får jag
riva ner hela garderoben för att hitta ett par andra.
Blev ett par gamla puma brallor som har världens häng i räva.

Klar å sur springer jag till gårdshuset, hann precis i tid.
Okej? inte en kotte där...står där förbannad å sur i regnet.
Sen kommer det en snubbe..."öö det är inställt idag"
Tydligen bara vi som inte blivit informerade?! så jag knallade
hem å sitter här nu å tar ett par djupa andetag.. :P
När jag är trött & sur så blir jag som en lite tjurig barnunge.
Typ stampar i golvet å har lust att börja grina..

Men nuuu ska jag lägga mig i sängen å vila å hoppas
att jag blir på bättre humör :P

Vi hörs sen






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bra start på dagen med andra ord =P

2010-11-13 @ 12:09:26
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej gumman!

Din tandvärk kan jag inte hjälpa dig med. Men Oliwer kanske kan behöva en bitring. Finns bra ringar som man lägger in i kyl eller frys. Det ska då lindra eventuell "tandväxtverk" hos ett spädbarn. Det fungerade bra för oss på både Josephine och Jonathan. Hoppas att det kan vara till någon hjälp!

Ha en bra helg!

2010-11-13 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0