God morgon =)


Härligt att det är sol ute, och inte grått & trist som det varit
dom senaste dagarna! Oliwer kikar på våra bästa år och
jag har letat lite recept på internet. Ska göra en kyckling paj
med bla sotorkade tomater i tänkte jag. Tack för tipset, Miia!

Mamma & dom kommer när dom slutat jobbet vid fyra-fem tiden :)
Sen kommer Josephine och Lina ikväll, desperate mys!

Annars idag så ska jag väl käka lite lunch runt tolv och efter
det ta en promenad så man får lite frisk luft =) ska ner på stan
och köpa en ny soda streamer "laddning" den är slut.



Sen ska jag även in på oxen & handla inför middagen.

Vi hörs ikväll. Njut nu av solen! vet man aldrig när den kommer igen =)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Varsågod! =)



Blev pajen lyckad?! Gärna lägg ut det recept du använde dig av i bloggen om du vill!



Kram/Miia

2010-11-16 @ 22:20:28
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0