God dag!


Blir inte så himskans roligare blogg inlägg nu förtiden kanske.
Har inte så mkt att berätta, man gör ju inte så möe när de är
sånt här väder. Igår var jag & Oliven på föräldrar grupp som sagt.
Pratade om mat & så var en tandläkare där och pratade om tänder.
Hon tittade i Oliwers mun men hon trodde inte det var tänder på g
för dom första två som brukar komma satt på ett annat ställe.
Sådär som han ser ut i munnen nu är vanligt sa hon, å så fort
dom blir lite gnälliga så tror föräldrar att det är tänder mena hon på ..:P

Nu har jag precis käkat lunch, va ute & gick förut i snö vädret.
Skulle sätta på kaffe då har kaffe bryggaren pajjat!!!! åså gick proppen...
Trot eller ej jag fick i ordning på de alldeles själv =) + att jag hittade
en annan kaffe bryggare i skafferiet...TUR. Annars skulle Oliwer haft en
väldigt sur mamma resten av dagen..

Ikväll kommer Lina & Josephine...glögg, pepparkakor mm ska det
festas till med. Massa bra på teven oxå :)



Ha en fortsatt bra dag i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0