Fars dag!


Mickes första fars dag idag :) han fick ett örngott av lilleman :P



Igår va Sandra, Tommy & Ebba här :) Beställde hem pizza  (=
Skulle spelat spel men vi struntade i det, satt bara å tjöta istället.
Känner jag mig & Sandra rätt så blir det ändå bara en massa kackel
så skulle nog inte kommit nån vart i spelet ändå :P
Mycket trevlig kväll! Va rätt trött så när dom åkt så stupade jag i säng.
Har sovit sådär, sån jävla mensvärk. Tråkigt att den kommit tillbaka,
varit rätt skönt att ha sluppit den i ett år nu :P men som tur va sov
Oliwer länge nu på morgonen. Sköönt!

Idag händer det nog inte många knop, ska bara slappa hela dagen.
Fortfarande ont i magen...och i ryggen med =( ska bjuda hem mamma
å pappa på mat i veckan för att fira farsdag...idag orkar jag verkligen
inte gå utanför dörren. Adde skulle komma hit en sväng snart.
Sen blir det bara soffan resten av dagen. Käka nån god mat, kolla
på film å bara myyysa!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Två underbara barn och två stolta pappor!:)

2010-11-14 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0