En vaken natt..


Vet inte vad det var med min lilla prins inatt?
Han vakna förstå gången kl ETT. Sen har han vaknat
en gång i timmen, hela natten. Inte vrål skrikigt utan
varit ledsen å tårarna bara rann...han va så trött så
grät med stängda ögon...kl fem vakna han å ville
inte somna om fören sju...fy tusan va trött ja va :P
sen flaxa han me armarna å rev mig på mitt munsår
då trodde jag ärligt talat jag skulle börja lipa.
Fy fan va ont det gjorde!

Låg å kämpa till sju sen somna han om å sov till
halv tio. Vilken tur! Han sov dåligt igår med.
Vet lixom inte va felet var?!

Läste om att dom har en utecklings fas runt tre
månader å då brukar dom sova dåligt..

"Vid 3 månader har alla barn en utvecklingsfas, och blir mer
oroliga!! Många får problem med sömnen, äter sämre, blir
"mammigare" - man tror att man fått fel unge med sig från affären!
Att nån bytt ut ens barn mot ett troll:) Det går över!!"

Läste det på internet..

Så kanske är det som spökar?

Nu sitter han i baby sittern me trötta ögon.
Ser lixom bekymrad ut? rynkad panna å
sorgsna ögon..han är väl trött stackarn!
Hans mamma oxå :P

Neee dax att ladda upp med mer kaffe, sen blir
det promenad med Sandra & Ebba! Kanske piggnar
till av lite frisk luft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0