En dag i Skövde!


I förmiddags plockade jag upp Josephine, hon var barnvakt
så Minell var med också =) åkte till Skövde och kikade
både inne i stan och på Maxi. Köpte några julklappar.
Bra att vara ute i tid, så man slipper köpa allt på en gång :)

Hittade även en parfym till mig inne på Kicks. Kände att
ja faktiskt kunde unna mig det. Alla mina är slut, och
visst..jag kan ju önska mig i julklapp men orka vänta
så länge innan man kan lukta gott ;P haha.

Ville ju ha Ed Hardy parfymen men den fanns ej.
Luktade på huur många som helst men inget föll mig
i smaken. Självklart så ska en av dom dyrare sorterna
lukta godast :P men det var 20 % rabatt så lite billigare
blev det =) den luktade lite annorlunda, men mmm så gott!

Viktor & Rolf   Luktar mumma!!



Vi åt även på donken och tog en kaffe på Wayne´s Coffee.
Minell är ju så jädra söt..lillgammal så det skriker om det.
Josephine rökte..Minell säger/vrålar: "När jag blir stor då
ska jag röka!!"
ne men det är inte bra säger vi..."ja men när
man är vuxen då får man det om man vill!"

Har du någon kille frågar ja..."Japp, han heter Melker och är tre
år" jag fråga han om han va kär i mig, aa sa han" så vi är ihop.
Haha så jädra gulligt!

När jag & Oliwer va hemma vid fyra så tog vi en promenad.
Han hade inte sovit mkt på dagen så tänkte att han skulle sova
en stund, men han slog upp sina blå så fort vi kom in :P
Badade han å satte på han pyamasen. Sen har han suttit
framför teven å tjötat. Kl halv åtta va ögonen helt röda så
matade han en sista gång sen la jag han i sin säng å han
slockna på 2 sekunder. Det är ansträngande att shoppa ;)

Jag ska väl inte göra så mkt nu..sitter här själv :P
Micke åkte ju till Norge i natt..han jobbade  i Norge innan
jag vart gravid men när Oliwer kom började han jobba hemma.
Fanns inga jobb nu så han var tvungen att dra till Norge igen :(

Jobbigt när man är van att ha han hemma :( Så nu är jag
& Oliven själva hela dagarna..är ju inte direkt jobbigt, han är
ju oftast glad & snäll ...men kan va skönt med lite egentid.
Bara gå in på toan när Micke kommer hem från jobbet..stänga
dörren å ta ett bad. Nu när jag skulle duscha fick jag släpa
med baby sittern in så Oliwer fick sitta å glo medans ja
plaska i badet =P Eller bara en sån där grej att åka ner
å handla nått snabbt..ensam. Tro mig, när man fått barn
så är det roligt att dra till oxen å handla själv, om det så
bara är en tio minuters sväng! Man uppskattar saker på
ett helt annat sätt.

Eller om han är grinig å skrikig en kväll..då står man där själv.
Kan inte ens gå & pinka kanske utan att ta med sig han.
Nee, tacka gudarna för att jag har en sådan underbar pojkvän,
och att Oliwer har en sådan bra pappa. Stort beröm till alla ensamstående
mammor...det säger jag! Jag skulle aldrig klara det. Jo, klara det skulle
jag väl..men hur kul skulle de vara? va ensam jämt med barnet, aldrig få
någon hjälp!

Nee nu ska jag tjöta vidare me Josephine på msn.
Så skönt att man har sina vänner också. Många säger
att dom försvinner när man får barn..inte mina! för
dom är äkta. Jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0