En bra lördag =)


I morrse så fick jag en riktigt lång sovmorgon. Låg kvar alla tre
ända till klockan tio. Härligt! Tog en dusch sen gjorde jag i ordning
plutten, sen kom hans farmor & sambo och tog med han ner till stan.
Så vi var barn lediga här hemma ett par timmar. Passade på att storstäda.
Sen gjorde jag inte så värst mkt, vänta på att dom skulle ringa =P
Så vid halv två knallade vi hem till svärmor, då hade dom varit nere
på stan och gått runt med Oliwer ända sen klockan halv elva.
Så han va hungrig när vi kom. Efter att han fått käk så fick vi oxå mat :)

Någon slags gratäng med kyckling & grejjer. Urgött! Fick även
choklad mousse med hallon & grädde till efterrätt. Det var urgött
det med =) Satt och mös i soffan med kaffe & även den första glöggen
i år. Fick även i mig ett par peppar kakor med ädel ost =) snacka om
att de kändes som jag skulle rulla fram ner vi gick hem sen på eftermiddagen.

Nu har jag bara suttit & slappat i soffan, badat lillskrutten och satt på
han hans nya djurgården pyamas =P bild här nere på han när han låg
i baby gymmet förut. Nu ligger han i Mickes famn och gnuggar ögonen.
Så snart dax för sista käket sen stoppa han i säng!

Vi hade tänkt att laga lite god mat men är fasen fortfarande mätt.
Så skippar nog kvällsmaten, poppar lite popcorn sen istället =)

Ha en mysig lördagskväll.




Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Haha,snygg body =)

2010-11-21 @ 11:25:45
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

visst e den ;) tycker inte hans pappa =) därför får han bara ha den hemma :P

2010-11-21 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0