Dax att krypa ner...


Josephine åkte precis, skulle upp å jobba i morgon så hon stanna
ej över natten. Jag får klara mig ändå :) vad har vi gjort då?
Ätit som vanligt...hon hade med en matlåda till mig, mkt omtänksamt =)
Sen blev det popcorn, choklad..ja, det vanliga!


Usch tänker så mkt...det händer så jädra mkt jämt..
mordet på mariestad tjejen..våldtäkter...bilolyckor..
olyckan på nautlius osv...tänk om man själv en dag
får ett sådant samtal?! blir galen alltså...hur faaasen
går man vidare? jag fattar inte..usch lider med så många!
Kram till er.



Ne nu ska jag lägga mig..får se om jag kan somna.
Oliwer snarkar iaf så hela spjälsängen skakar.
Inte riktigt men nästan...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: marros

Tänk inte på de nu gumman.. sker det så sker de... och man tar sig alltid vidare på något vis.. men man får hoppas man slipper få det där samtalet...

2010-11-18 @ 08:23:07
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja usch det är så mycket hemskheter som händer! :( Jag är likadan som du, nojjar att det ska hända någon jag håller kär något. <3 Jobbigt, men sant. Sant också som Marre skrev, sker det så sker det och det är faktiskt inte något vi kan styra över hur mycket vi än skulle vilja det.. Stor kram till dig min söta

2010-11-18 @ 13:17:05
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0