Då var det kväll igen..


...Hoppas man får sova bättre i natt :)

Har precis lagt Oliwer, han sov från halv fyra till halv sju
breve mig i sängen...så även jag fick sova en stund :) skönt!
Så han fick va uppe lite längre idag. Han ligger där inne och
gnuggar sig i ögonen...trots han sovit länge på eftermiddagen
så va hans ögon fortfarande svullna när han vakna. Så går
det när man härjar på nätterna =)

Har precis kikat på byggfällan nu...vilka jävla idioter det finns eller??
Och när dom pratade med dom som lurat den där stackars familjen
så förneka dom allt..sa att dom skulle stämma familjen :S
Undra vem som stämmer vem...usch att folk kan va så elaka!

Nee nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner i sängen jag
med tror jag...får som om jag somnat när älsklingen kommit hem.
Sååå förbannat tråkigt att han ska komma så sent. Förut när han
jobba ute så brukade han va hemma vid fyra tiden. Då hade man
ju hela torsdags kvällen tillsammans. Segt!

Sov gott mina vänner.


Kommentarer
Postat av: marros

natti baby <3

2010-11-25 @ 23:05:02
URL: http://marr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0