Då var det helg :)


Tjoo!

Idag är det fredag =) gött. Fick sovmorgon i morrse och vid
elva kom Lina och hämtade mig. Va på sjukhuset å gjorde
det där cellprovet..sköönt att ha de gjort! Får vi hoppas de
inte visar något negativt..

Sen var vi på öb & handlade lite & resten av dagen har jag
bara degat i soffan..satt upp lite adventljusstakar å sånt =)

Ikväll ska vi knalla bort till Mickes mamma & sambo.
Käka mat & titta på idol. Ska ta me oss deras bil hem.
Vi ska till karlstad i morgon å våran är ju på lagning.
Ska hälsa på Linda & Christian :) kika affärer, ikea,
och självklart käka lite mat å sånt =) ska bli mysigt!
Ska allt hitta ett par julklappar, och på ikea ska vi köpa
stol till lilleman å en krans till dörren vill jag ha. Sen lär det
ju hänga me en massa småplock med eklart :P

Nee ska ta mej lite julmust tror jag =)

Ha en härlig kväll så hörs vi i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0