grått & kallt....


Va tusan hände med solen som sken kl åtta i morrse?
Riktigt ruggigt väder ute..mörkt, kallt & regnigt!
Är ju norsivalen idag så hade ju suttit fint med lite sol..
jag är inte direkt avundsjuk på dom som ska åka "båt" =)


Jobbat i dag, sen var jag hos barnmorskan. Tycker inte själv
att magen växt så mkt sen jag va där sist men på måtten ser
man att de går undan =) skruttens hjärta slog perfekt å allt
såg toppen ut. Nu är det iaf full fart i magen igen. Va lite orolig
förra veckan, då sparkade det inte så mycket...inte som det brukar..
Varje morgon när jag vaknar så rör det sig & på kvällarna sparkar
det oxå...men kunde gå en hel dag utan att jag knappt kände någonting.
Men nu dom senaste dagarna så har de vart full fart igen =) skönt!

När jag kom hem från barnmorskan så blev det lite käk sen tog
jag en promenix hem till Gika och drack kaffe. Höll på att frysa ihjäl!
Så när jag kom hem tog jag ett varmt bad. Känns som jag kunde legat
där hela kvällen. Sååå skönt. Händerna är helt skrynkliga nu =P
Ska göra ordning en kvällsmacka tänkte jag och sen slappa framför teven.
Tända massa ljus, brr är så frusen! köpte massa ljus på ikea så nu har
vi ett ordentligt lager! Micke kommer hem runt nio så då ska jag ha
tänt i ordning lite i sovrummet =) doftljus..mmmmm!!! hoppas det går
nån film ikväll..hade varit gött med något sött med...om man ska ta sig
till åkes kanske...=P har en mango här som jag kan äta ioförsej =)
frågan är ju om det är lika gott.....

Ne ha en fortsatt regnig kväll!!!



Köpte föresten första klädesplagget i dag!
Endel handlar som tokar, trodde jag skulle va likadan.
Men njae...man vet aldrig om något händer...nu närmer det
sig så klart man känner sig lugnare ju längre in i graviditeten man
går men ändå. Blev iaf en body & sockar :) sött va?
Allt jag hittade va antingen för tjejjigt eller för killigt...
men denna passar båda könen tycker ja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så gulligt så! Härligt att allt är som det ska med lillen :) <3

2010-05-12 @ 19:08:12
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0