Tjolahopp!



Slutade kl ett idag, gick super snabbt på jobbet!
Gick till klipp-er efteråt, bokade klipp&sling tid.
Har läst att håret kanske inte bli så bra som i vanliga
fall när man är gravid, men frisören sa att hon slingat
många gravida å det har blivit rätt färg! därimot kan
håret vara känsligare & skörare..men det blir nog bra =)
Behöver verkligen fräscha upp min kaluffs.

Vad har jag gjort mer...hmm inget direkt..
Sugen på att gå ut å gå men min mp3 har gått sönder :(
och nån promenad sugen person kommer jag inte på för
tillfället..

Ska väl fortsätta & lyssna på musik...sitter å lyssnar på
ballader..viktigt att spela för bebisen =P sparkar gör h*n
så tror minsann det uppskattas! min sångröst är ju en annan historia...





Den här låten lyssna min syster på när jag va liten, å när hon berätta vad den handlade
om så vart jag rädd varenda gång jag hörde den...tyckte den va så hemsk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer också ihåg den låten! de var du som sa den till mig.. lite läskig ;)

2010-05-25 @ 09:01:24
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0