Sunday


Då var helgen snart över!

I fredas var ju Linda&Emil här, grillade, dom drack vin & öl
åsen blev det en massa tjöt. Mycket trevligt! fick en fin ljuslykta
att hänga i fönstret =) blev sent somnade inte fören två så va lagom
segt att gå upp till jobbet igår...jobbade dessutom till fyra.

Kom hem & gjorde inte ett smack...så ont i fötterna att jag knappt
kunde stå...när lönen kommer så blir det att inhandla ett par
ordentliga tofflor till jobbet! känns sådär kul att lägga pengar på
men nu mera är jag överviktig å mina stackars fötter får lida!!!
Micke va hos Adde igår så jag satt här själv å klurade på vad jag skulle
göra..kom inte fram till något så kl halv nio tackade jag för mig
och gick å la mig..inget på teve så jag slocknade rätt fort.

Runt halv fyra på natten hör jag tassande i hallen...djur tassar!
helt plötsligt står en schäfer å stirrar på mig..han blev nog lika snopen
som jag för han sprang ut rätt fort när jag rörde mig i sängen.
Då var det Micke & tomas å hans hund som kom in..=P
När Tomas gått gick jag upp...va pigg...käkade en tallrik flingor
å fick lyssna på Mickes tjat om att skaffa hund..han ville absolut ha
en hund nu. Klart jag med vill..älskar djur. Men kommer nog bli
rätt mycket jobb med en bebis, skillnad om Micke jobbade hemma å
man kanske jobbade skift åså. Neee ska vi ha ett djur får det bli en katt =)
Lyckades iaf somna om efter ett tag...å sov länge! gick upp halv tio.
Helt död...så gick ut å gick å det fick mig genast att piggna till, frisk luft ute!
Ska bli sol hela eftermiddagen såg jag...så vi får hoppas det spricker upp!

Nu har jag duschat & käkat frulle...Micke sover fortf.
Senare sen så blir det nog att knalla ner till ekudden med
sophia gika & deras hundar, så dom får leka =)
Och blir vädret bra (som jag hoppas) så blir det säkert en glass
i hamnen å lite sånt =) kanske grilla ikväll?

ha en bra söndag!



ååå va söt, en sån här kan jag tänka mig
i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0