Sicket tråkigt väder...


usch, kallt & jävligt ute! jobbade till halv tre sen mötte Josephine mig.
Gick till försärkringskassan å fråga om hjälp, fattar inget av alla
papper...eftersom jag har ny chef med så är det ett jävla projekt
med alla papper..har skickat in det iaf, så får hoppas det stämmer!
Sen åkte vi å hämtade Gottans cykel å lämnade den på hans jobb.
Åkte vidare å köpte blommor, jord & leca kulor. Så nu har vi varit duktiga
och planterat blommor =) Va även på jysk och köpte gardiner till sovrummet.
Blev super fint :)

Väntar nu på att Josephine ska kocka klart i köket.
Blir korv med bröd å hemmagjort potatis mos. Grejjer det!
I morrn börjar jag ett så det blir sovmorgon =) om jag nu
kan sova =P


Här har du bild på blommorna Emmelie ;)
Plockade även vitsippor som ni ser i lilla glaset =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0