Såådär...


Då var det kväll igen...marre va här tidigare & hälsade på.
Tjöta skit & drack kaffe. När hon åkt hem drog jag på mig
solbrillorna & satte på mp3 på högsta volym och drog ut på en
promenix..solen sken så det var perfekt promenad väder...
och fort gick det =) fick inte såndär "håll" nånting så jag kunde
spurta på hela vägen. När jag kom hem var jag helt svettig
så tog en lång dusch..la även hårinpackning, rakade benen, filade
fötterna osv..
har även smörjt in mig med min nya brun utan sol
och sen har jag målat naglarna. Man känner sig så fräsch när
man gör sånt där! speciellt hårinpackningen som jag använder..
håret blir som silke!

Nu ska jag ta & äta lite kvällsmat. Smoothie & äggmacka. mums!
Sen ska jag väl sitta här å dega lite, desperate kl nio så då ska
jag gosa ner mig i sängen =)

Ha en fortsatt bra tisdag.





Tänker på dig farmor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0