Såååådär.


Nu är vi inflyttade..har hållt på heeeeeela helgen.
Micke, pappa å mickes mammas sambo har tapetserat.
Jag & Marre har städat min gamla lägenhet. Sjukt mkt lådor
att greja med...fy farao va skit alltså..men lite ordning har vi allt
fått. Nya sängen är heelt underbar. Sov som en prinsessa inatt.
Har fått i ordning på teve & bredband men alla tavlor osv ska upp.
Massa att göra..Måla väggen i hallen bla...micke åker ju till Norge
i natt, å jag kan ju inte hammra & greja =P så vi får fortsätta
när han kommer hem. Jag kan ju shoppa lite prylar =P
Har köpt lite grejjer till badrummet så det är färdigt, super mysigt.
Fick även trädpersienner av Mickes mamma till sovrummet.
Blev jätte snyggt, ska sätta sådana i köket med.

Känns som en sten släppt från hjärtat, äntligen har vi flyttat.
Mkt svett å till åmed endel tårar. Känns att man har blivit tyngre.
Har haft så fruktansvärt ont i fötterna å vaderna efter allt spring
upp å ner i trappor osv. Jösses, och tyngre ska jag bli =P

Ne om man ska plocka lite sen ta en dusch å lägga sig i sängen!
är heeelt slut. Börjar ett i morgon så det blir en härligt sovmorgon =)

Hade bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart för er :) Låter som en jobbig men givande helg ;) Massa kramar till er

2010-05-02 @ 21:56:49
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0