Reeegn





Ser ut som det ska va piss väder hela dagen?
Kollade morgon dagen å på eftermiddan ser det ju
sketa bra ut =) får hoppas solen är med oss i morgon ist!

Igår var det föräldrargruppsträff, pratade mer om förlossningen
& smärtlindring. Känns som alla e ganska lugna jag behöver
nog knipa käft ibland =P som du sa sandra ne nu får jag sluta
läsa massa sånt där...posetiva tankar malin, posetiva tankar!!!
Åkte hem till Gika efteråt å tjöta lite, sen mötte jag söffet, nikki
& kristin. Knallade ner till ekudden åså kom sandra med sin vovve =)
Hundarna fick leka å jädrar va dom sprang, synd att jag inte hade
med mig kameran skulle blivit så himla fina kort!

Jaaa å nu var det fredag igen, har städat & duschat.
Börjar jobba kl ett. Ikväll kommer Linda&Emil hit.
Blir att grilla, har marinerat massa göttit som ligger
i kylen nu =)

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0