Ny vecka...nya tag!


Jaa det har väl inte hänt så mkt i helgen...
i lördags lagade min underbara älskling mat till mig...
Sen bäddade vi ner oss med godis i sängen framför
en film! precis vad jag kände för. Mina systrar va här
på fika oxå...fick gardiner i inlyttningspresent.
Passade sketa bra i vardagsrummet!
Har även fått en jätte fin ljuslykta av Josephine & Knodden.
Matchade tapeterna, likaså gardinerna =)

I går så var jag & älsklingen på ikea & kikade.
Hittade två stora tavlor till vardagsrummet, överkast +
kuddar och lite annat små plock. Va även på lamp affären
som låg i närheten...jösses vilka snygga lampor! dock dyrt..
men vi lyckades hitta en med ett rimligt pris..iaf enligt mig =P
micke såg mindre nöjd ut när han drog kortet...haha.
Ne men den va inte så dyr som alla andra, hittade en som var
sjuuuuukt snygg...försökte med mina valp ögon men kom på
att de va rätt ovärt att köpa en lampa för 3500...men åå så snygg!

Idag har jag jobbat..dagen har gått sjuuukt segt...vart super trött
och fötterna har värkt..ingen bra dag alls..saknar min älskling redan!

Ska väl lägga mig i sovrummet snart...fruktansvärt gött med
teve i sovrummet måste jag säga...underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0