Mors dag.


Idag är det alla mammors dag! tänk, nästa år är denna dagen
även tillägnad  mig..känns ju lite skumt =))

Helgen som varit då....i fredags tog vi farväl av våran älskade lilla
farmor...begravningen va jätte fint..efteråt var vi på holmen & åt.
Gjorde inte mycket mer den dagen, ingen vidare lust, var bara hemma
å på kvällen blev det hämtmat & film!

Jobbade till fyra igår, sen grillade jag & älsklingen när jag kom hem.
Blev kycklingfilé, pommes, tzatsiki & sallad. Kikade film på kvällen
och bara myste. Fin bild jag fick till på grillmästarn =P








Nu har jag precis duschat & ätit frukost, vaknade vid nio & gick ut å gick.
Solen lyste härligt! men nu helt plötsligt är det massa mörka moln :( tråkigt.
Micke åkte precis & tränade...jag ska väl dricka upp mitt kaffe sen städa lite.
Behövs damsugas..tvätta oxå! klippa gräset vore ju nått, lite att pyssla
med nu när man har trädgård å allt =P micke får allt ta på sig klippandet
jag får väl rensa rabatterna..får ta hit söffet så hon får hjälpa mig nån dag.
Plantera blommor osv är inte riktigt min grej =)

Sen idag ska vi ju även fira våra mammor, ska äta hos mina föräldrar
vid fyra å innan det ska vi nog klämma in en fika hos Mickes mamma oxå.
Ska åka å kika på en matta sen med :) har inte köpt nån till vardagsrummet än.
Hade ju även hoppats på sooool så man kunde sitta i hamnen å mysa.
Hoppas det klarnar upp, det är lixom juni på tisdag jag tycker sommarn är seg nu!

Neee damsuga var det ja..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0