Määäääääätt.


Sitter här mätt som en vet inte vad. Josephine har precis åkt hem.
Handlade med oss smörgåstårta till kvällsmat. Va ingen dålig
bit vi köpte =P fy känns som jag aldrig mer kommer vilja äta smörgås
tårta...är förövrigt inte så farligt trött fast jag sovit dåligt i natt..
Ska väl lägga mig snart, är så mätt så borde somna lätt :)

Innan jobbet i da var jag ju iväg till tapet affären, å hon va så snäll,
vi fick tillbaka alla pengar. Skorna fick jag oxå nya :) med andra ord
hade jag en riktig tursam morgon! hyres värden ringde aldrig så
slapp oroa mej över den saken oxå =P efter jag gjort alla mina ärenden
så åkte jag hem till Gika, drack kaffe å satt och solade tills det var dax
att börja jobba. Helt underbart, solen riktigt stekte!

Ne om man ska borsta gaddarna åsen krypa ner i min underbara säng!


haha hittade ett kort på mig som liten, inget hår hade jag.
Undra hur våran bebis ser ut, bara den inte ärver sin mors
snabba hårväxt =P hahahah. La även upp en ny mag bild. TJOCKIS!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad kulan vuxit :) Så fint så!!

2010-05-04 @ 07:29:47
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: jessica

snygg tapet:) gud vilken sög liten kula du har, det passa dig verkligen att vara gravid:) liten och söt..

2010-05-04 @ 13:53:28
URL: http://jessisdesing.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Oh my gooooooooooooooood vad BRUN! Jag ska aldrig mer lägga ut kort på min mage haha.. Så fin mage Malpis!!! <3

2010-05-04 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0