Hoola bandola =)


Vilket vackert väder, trodde det skulle va regn?
Nu på morgonen har jag packat upp massa kläder
och hängt upp i garderoben..skönt att de börjar bli
ordning. Micke har dock ett par lådor han får fixa
när han kommer hem :P jösses vad skit han har.

Ska platta håret & sminka mig nu, sen blir det en promenad
ner till mumma, ta en fika med Sandra innan jag börjar kl ett.
Har ingen bil, fick lämna in den igår. Så det var ju bra att det
var så härligt väder..igår fick jag och Josephine gå i regnet med
ett trasigt paraply, en näve vitsippor å ett blödande finger.....

Ne fixa sej va de ja!

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: jessica

tack:) ja det gör den verkligen, sjukt sugen blir man ;)

2010-05-05 @ 14:06:02
URL: http://jessisdesing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0