Härligt =)


åååh va underbart att det har varit så varmt i dag!
Dock har jag & Söffet stått inne på jobbet hela dagen
men ändå...folk sitter på uteserveringen, dörren är
öppen, alla köper glass osv...sommar känslor!
På tal om glass så har vi himskans god glass nu!
Jag käka en feting själv förut kl två å jag mår fortf
illa...en bananchoklad kula, en mjölkchokladcolasås
kula & en trippelchokladkula(ljusmörkvit)
och på det
hällde jag över en jädra massa noisette topping &
dajmkulor!!!
mmm jag var glass sugen =P
Nu har jag precis tagit en snabb dusch va så svettig,
fötterna var inte trevliga om man säger så...
värker gör dom med :( skulle behöva fotmassage.

Ska inte göra nått nu direkt kika på halv åtta hos mig
som börjar snart! har ni kollat denna vecka? hon den
unga tjejen är ju precis kocko! tror hon kan allt,
bara klagar...usch. Hoppas hon får skit poäng när det
är hennes tur att laga mat!

Föresten.....läste ni om han gubben i aftonbladet häromdagen?
86 åriga jack fick för sju år sedan ett pussel av sin svärdotter.
5000 bitar....ett mega pussel med andra ord!!! tog honom 7 år
att pussla klart...eller det blev inte klart för när han ställde sig
upp för att beundra sitt värk (slitit i sju år lixom) så fattas det EN bit.
Familjen hade kontaktat dom som tillverkade pusslet för att få tag
i en bit men dom har slutat tillverka det, var ju sju år sedan han fick det.
Fyyy fan säger jag bara...förstår att gubben är ledsen å förtvivlad.
Tänk dig, SJU år....och det fattas EN ynka liten bit...jag skulle blivit
tokig...visst det är bara en bit men ändå...det är inte vilket pussel
som helst direkt..och nu är det ju inte färdigt! ne stackars gubben :(



Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0