Härliga fredag =))


vaknade upp till sol, gick ut & gick bäckarundan.
Går bra i början men efter halva vägen börja det
göra ont i magen...precis som håll...en pensionär
kutade om mig med sina stavar när jag stod å flåsade
vid vägkanten =P det tog sin tid men tillslut var jag hemma =)
tog en låång skön dusch & nu har jag varit & handlat massa
gottit till kvällen. Knodden & Josephine kommer hit.
Blir grillat, vin & monopol! men först blir det jobb
ett par timmar...börjar kl ett.

Annars då...igår var det föräldrar grupp igen :)
Pratade mkt om förlossningen & bedövning.
Just nu är jag inte alls nervös bara laddad!
Vill tiden ska gå fort...fick se en film med..
En bra film där dom inte vrålade & bad för sitt
liv som man typ kan se ibland på förlossningskliniken.
åh ögonen fylldes med tårar när man fick se bebisen
komma ut å föräldrarna grät av lycka :) tänk att
vi snart ska få vara med om det största man är med om
i livet...åh vad jag längtar efter dig lilla skrutten :)

Nee nu ska jag se hur det går för herrarna i sovrummet.
Micke & Mattias ska sätta upp teven på väggen.
Gipsvägg..jädra skit det där! får se hur det går =P
fick upp massa tavlor i går iaf =) köpte även en grill.
Och den ska ju som sagt invigas ikväll :) härligt!

ha en underbar fredag, det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0