Gooood morning.


Det här med att bebisen gör att man inte får sova sen kommer
nog inte va jobbigt för mig, kommer nog va jag som väcker bebisen =P
kan ju för fan inte sova som normalt folk...Micke åkte kl ett till Norge
i natt...jag slog upp mina blå å va hur pigg som helst...kunde inte somna
om..låg å vred å vände mig till kl tre. Sen vakna ja halv sju å kunde inte
somna om så låg å drog mig till kl åtta. Nu har jag ia tagit en dusch å
käkat frukost. Inte det minsta trött...skumt =P

Sitter här å väntar på att kl ska bli tio så jag kan slappna av =P
hyres värden ska besikta min gamla lägenhet kl nio. Och har hon
inte ringt mig innan tio så är det lugnt. Jag & Marre har ju städat
nogrannt men man kan ju aldrig veta...dom är ju såå petiga.
och hål i väggen åsådär..sätta upp tavlor måste man ju lixom
får göra? det blir ju hål...sen när kl är tio ska jag iväg till affären
vi köpte tapeter...blev över två rullar av ena fond tapeten.
700 kr lixom det är mkt..okej att en kan bli över men två?
då har ju hon i affären räknat skumt...tapeterna va ju beställnings
tapeter så egentligen kan man ju inte lämna tillbaka dom men jag
ska nog allt ta i med hårdhandskarna. Ska till sko affären med,
köpte ett par skor i torsdags för 149 kr, värsta kapet tänkte jag.
Jätte fina. MEN redan gått sönder i halen å jag kan inte gå i dom
dom är skit konstiga svårt att förklara men både mamma pappa
å mickes mamma påpeka sådär kan du inte gå. Trampar lixom
ner skon i bak...som sagt svårt att förklara vad jag menar.
Har dock inget kvitto så det blir nog problem med den saken..

Ska även till bolaget å köpa ett par flarror vin till mitt vinställ.
Så fult när det inte är några vinflaskor i =P sen kan det ju va
bra att ha vin hemma att bjuda på =)

börjar jobba kl ett å ikväll kommer fialotta hit =)

Pussen

Föresten, Köp för fasen inte bobbys hårprodukter..
"efter 17 år i branchen, vet JAG vad jag talar om"
Bullshit..köpte hans schampo & balsam. Jag har inte känsligt
eller speciellt hår..dom flesta schampon funkar utmärkt.
Men detta schampo...för det första vad det inte spec drygt..
fick ta massa för att det skulle luddra...sen när jag tagit
balsam så va inte håret sådär lent å fint utan torrt.
Skit produkter tycker jag iaf!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fia lotta potta neger råtta

2010-05-03 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0