God afton!


Då var det torsdagkväll igen & solen skiner =) underbart.
Jobbade till ett idag...sen var jag iväg hos frisören, blev slingor
& klippning
, toppade lite & klippte snelugg :) blev super nöjd verkligen!
Precis sån ljus färg jag ville ha i håret, ser naturligt sommar fräscht ut!
Försökte få en bra bild =P blir inte exakt rätt ljus men så ungefär ser det ut =)



Köpte en skyddspray till håret, luktar sååååå gott, ger lite glans med.
Så man sprayar håret innan man plattar..behöver jag! håret blir ju så
slitet av slingor..det är dyrt när man e hos frisören för man lyckas alltid
köpa med sej produkter oxå =P men tyckte allt jag va värd det =)




Efter frisören hade jag en halvtimme till över så gick runt på stan & kikade.
Köpte naglack, ville ha något som håller så irriterande att måla å dagen efter
är hälften borta...så fick bli ett under&överlack + ett rosa sommarfräsht
naglack :)
jätte fint. Hon i affären sa att använder man under&överlacket
så håller det en vecka utan problem. Perfekt! så nu kommer mina naglar
bli sketa snygga. Önskar att dom kunde växa lite fortare bara!!!



Efter min sväng på stan var det föräldrargrupps möte, killarna va för
sej å vi tjejer för sej denna gången. Pratade lite allt möjligt..sex & sånna
där känsliga grejjer...=P efter det var klart så åkte jag hem & lagade
mat kände mig helt svimfärdig inte hunnit äta sen i morrse, tänkte att
jaaa det bjuds på fika så nått får jag i magen med tjejen som skulle baka
va sjuk så min mage fick kurra i en & en halv timme extra innan jag
äntligen fick i mig något =)

Nu kom jag nyss hem har varit hos Josephine & hämtat mitt linne &
tjötat lite...Micke är i skövde med jobbet, bowlar & käkar mat så
kvällen blir ensam..i morgon är det fredag men inte vilken fredag
som helst utan en väldigt jobbig sådan, ångest....usch!

Ne ska ta & göra nått vettigt.

Puss å hade gott

Kommentarer
Postat av: Catherine

Vilka fräscha slingor!

2010-05-28 @ 11:33:05
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0