Vilket gött väder!


Kom precis hem från en långpromenad. Va uppe i krontorp i knallade..solen skiner för fullt!
Trodde det skulle vara varmare än det var så hade mina tunna mjukisar, benen e iskalla nu.
Men man piggnade verkligen till av den kalla luften såå skönt. Inte ett moln på himlen =)

Nu ska jag väl fixa i ordning mig lite om en stund. Börjar jobba ett, ska till försäkringskassan
innan tänkte jag, har fått moderskaps intyg på posten idag. Så nu kan jag hämta papper
å fylla i å skicka in..alltid bra om jag behöver va ledig innan jag föder, mår jag bra å allt
så har jag ju planerat att jobba tills den kommer, även om det blir kortare dagar.
Men alltid bra att ansöka om havandeskaps penning ifall, man kan ju alltid tacka nej.
Sen ska jag & Micke käka lunch oxå! Kanske åka ut till brygghuset? så mysigt där.

Ikväll händer det nog inget spec, Micke har beställt Pizza till middag. Ovanligt =)

Ha en underbar dag i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0