Vilken mysig dag det varit..


Sov riktigt länge idag, till kl tio, är verkligen inte vanligt.
Va ju i Laxå igår, mys med tacos & massa tjöt hela kvällen!
Somnade ganska sent, vaknade när Micke kom hem med..
Iaf...när jag vaknade så tog jag mig ut på en långis..
Jätte skönt, kila förbi oxen på hemvägen å handlade med
nybakat bröd. Blev en sen frukost, halv tolv =P

När jag duschat & fikat i ordning mig så drog jag & Micke
upp till ishallen för att kika hockey...va rätt kul..
Kan inte minnas senast jag va på hockey...va ja typ 14-15 år?
Men då gick jag på hockey för att spana killar, pappa frågade
alltid när jag kom hem va blev det i matchen (han va ju oxå alltid där)
Haha, ja hade aldrig en susning =P Efter hockeyn så åkte vi hem till
mamma&pappa. Fick jätte god mat. Nån grekisk gratäng med vitlöksmarinerad
fläskfilé, potatis, lök, paprika, tomater å sen fetaost över
, mums!
Sen va det en kall vitlökssås till & sallad...åt tills jag storkna som vanligt..
Blev blåbärsglass & nougatglass med persikor & grädde till efterätt. Gott!

Har vart massa bebis prat & husprat, tapet prat osv osv...snart flyttar
vi ju...gud va mkt jag har i skallen...ska bli så skönt när vi kommit i ordning
och man kan slappna av! hatar att flytta...packa & städa osv...blä.
Neee, så i veckan får vi åka upp till radhuset å mäta lite åså..
Sen bestämma tapeter! snyggt ska det bli =)

Kom hem nyss nu...blir soffan resten av kvällen.
Dratt på mig mjukisarna och ska väl sätta på en film kanske.




I sov rummet vill ja ha en fototapet...frågan är vad för nån
man ska ha, finns ju riktigt många häftiga!

      

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0