Tlött.


Man skulle nästan kunna tro att jag festade till det igår
jag med..sjukt seg! orkade inte ta mig ut på en morgon
promenad men de hade ja nog behövt, då brukar man alltid
piggna till! sovit länge i da iaf, mot va ja brukar =P vaknade halv tio.
Har duschat & slängt i mig en tallrik mussli nu. Ska ta mig lite
kaffe med...sen är det väl bara att vänta på att börja jobba :(
ingen vidare lust idag...börjar ett...segt! men snart helg :)

I går var vi ju som sagt & bowlade ett gäng, va skoj!
Jag förlorade eklart vad annars? Micke va bäst denna gång med.
Efter bowlingen blev det öldrickande (zingo för mej) hos knodden
& josephine..dom spelade ett sprit spel. Med äcklig hembränt...
haha va rätt skoj att se när den som förlorade fick häva i sig
det där med lite avslagen varm cola till =) blev endel sura miner =P
Glömde ju kameran, annars hade jag lagt in kort...hade blivit endel roliga!
Sen blev det buffalo, men där var det typ 7 pers =P haha.

tjo

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

tröttheten kan nog bero på att du är gravid nu med! ve jag hade så med min 2:a grav.. De går över :)

2010-03-18 @ 18:08:31
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anonym

jo absolut, är ofta trött på kvällarna =P men de e för ja vaknar så tidigt...kan inte sova. vem är du föresten? kom inte in på din blogg

2010-03-18 @ 18:27:50
Postat av: Alexsandra

skriv bara in adressen den funkade inte via din.. Så känner du nog igen mig :P

2010-03-18 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0