Tisdag



God afton.

Dagen har varit bra, har varit ledig så i morrse va jag på rehab,
Han klämde å böjde på knäna, när han tryckte på knä skålarna
så gjorde det svin ont :( han tejpade knäna & sa att jag hade
en "skrovlig" knäskåle. Knäna är irriterade, kunde va pga
till exempel fotbollsträning men det tränar jag ju inte..
Han sa att sådana här irritationer/skador på knäna ofta
går över av sig självt men man får inte belasta dom,
jag får inte böja mig, sitta på huk osv..måste ha raka ben.
Sen tyckte han även att ja skulle ringa läkare å få tid på
kss för att få avgjutningsinlägg till skorna..mina fötter är snea
eller hur man ska förklara (aldrig något ja tänkt på).
Men känns skönt med tejpen nu! så vi får ge det ett par veckor,
är det inte bättre ska jag komma tillbaka.

Efter rehab blev de kaffe hos Gika, åsen gick jag & Josephine
ner till stan, käkade lunch på buffalo, buffé. Torsk&potatis, äggsås.
Och stekt fläsk med potatis & löksås. Muuuums!
Sen blev det fika på ströget å en sväng på stan.

Nu resten av dagen har vi degat hemma Hos Josephine,
kikat film & ätit godis. Knodden har precis lagat kvällsmat åt
oss. Pasta med ost&skinksås...det var gott.

Snart kommer hjärtat å hämtar mig så bäst att kila.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0