Seg...


Blev super seg nu...dagen har gått i ett.
Jobbade till halv tre & när jag kom hem lagade jag mat storstädade,
och gick ut på en promenad. Har precis duschat å satt mig i soffan nu.
Helt slut...tänkte jag skulle fylla i alla dessa j*vla papper som ska
in till försäkringskassan...fick massa papper idag om föräldrarledighet
å massa annat som ska fyllas i & jag fattar ingenting...hatar att fylla
i papper!!! ska va så förbannat krångligt jämt..men kan inte fylla i dom
för jag måste kika upp hur mkt ja jobbat alla månader å bla bla bla..
Får göra de på jobbet i morrn...så jag kan skicka in det å slippa tänka påt sen.

Nu får de bli teven!

Kommentarer
Postat av: elin

Hur har det gått med alla pappren? lättare sagt än gjort kan jag tänka mig. Har magen vuxit mer? :)

2010-03-23 @ 20:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0