Påsk..


Då var det dax för påsk igen då, shit vad tiden går..ställt om klockan oxå :)
Jobbade till ett idag sen var jag hos Marre & damsög å så...det gick fort å nu
är vi klara =) göttmos. På tal om mos så ska jag precis äta nu, hemmagjort
potatismos & falukörv. Det är grejjer det...man ser knappt min falukorv under allt
jag har över...paprika, tomater, MASSA champinjoner & lök åsen ost på toppen eklart.

Micke köpte vindruvor till mig förut :) så ja har nått att mumsa på ikväll.
Måste skärpa mig med godiset, spec nu när jag inte tränar...kan ju fan knappt
gå ens..gick hem från jobbet å det hugger till i sidan när ja går, precis som
man får håll, så känns det! så jag får gå sakta...plus att fötterna värker..
Det där hugget i magen är tydligen sammandragningar..visste inte att det skulle
kännas så tidigt men...iaf så tänkte jag att jag skulle testa på att simma..
Det är ju inte jobbigt för knäna åså..så jag å josephine ska testa på detta på
fredag om det är öppet! känns som ja har ont överallt för tillfället...undra om
man kan få växtvärk i magen? haha känns lite som de...plus att den kliar!!!
den växer så det knakar varje da...herrejösses..ne nu ska jag inte klaga mer..
Bara knäna blir bättre så är jag nöjd, dom ha jag haft ont i så länge nu..
Det hade ja ju även innan jag blev gravid så det är ju inte graviditeten det beror på.
Har äntligen fått en läkartid nu, ska dit i slutet på april!

Ne dax för mat!

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj om det kliar och värker och grejar måste den växa som tusan då :) eller inte vet jag haha men låter ju som det. :) Nya bilder då!! Hoppas simningen kommer gå bra då, du lär väl få krupp om du inte får röra något på dig. =P



Härligt att du fått läkartid, då får vi hålla tummarna de har en snabb lösning.

Kramar om en massa och hälsa bebben från tant =P haha

2010-03-29 @ 18:39:18
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smörja in magen med barnolja när du dushar och sen med massa hudkräm efter, för det ska visst hålla bristningar borta och kliandet borta:)

2010-03-29 @ 19:40:05
Postat av: Anonym

elin: aaa de växer så det knakar..får snart lägga upp nytt kort =) bebben hälsar tillbaka så mkt :D puss



anonym: okej tack så mycket för tipset :) ska ja testa!

2010-03-29 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0