Nyttigt?


Idag fick vi lite olika smakprov på dessa drycker till jobbet.
Smakade på Well focus (svartvinbär) vitamin b&c (koffein) och så smakade jag
på well everyday (grönt äpple) vitamin b,c&e (folsyra, magnesium).
Lite kul att om innehåller olika vitaminer åsådär :) Typ om man behöver bli
pigg så passar ju svartvinbärsdrickan bra, den innehåller koffein.
Vitamin well care (röd grape frukt) är bra för huden, naglar & hår.
Så man kan välja vad man behöver =)) frågan är om det är så nyttigt
som det sägs..man kan ju aldrig veta..iaf så smakade det helt okej.
Typ som svag saft...skulle vart godare med lite mer smak!



Nu kom jag iaf precis hem, varit ute & gått en sväng med Lina.
Va skönt, gjorde inte ont i fötterna =) tog bilen förbi donken efter
promenaden...micke va bara tvungen att ha cheese burgare &
jordgubbsmilkshake, ja som bestämt mig för att va duktig köpte
en kaffe...fast kan säga att en paj till det hade varit fint..men ikke =)
Ne ska ta mig en dusch sen kika klart på håkans bar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men eller hur!! Du vet jag visste inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle göra, så otroligt chockad! Daniel sa också det, men vad tusan skulle en anmäla han för, ofredande kanske.. Att han bröt mot koppeltvånget. Men vet ju ej vem karln är ens en gång. Men sker det igen lika otrevligt så tusan blir det nog ett samtal till herr konstapeln eller något för det är ju inte okej att bete sig så. Daniel vart ju vansinnig nu när han ringde, så han lär väl konfrontera alla som liknade den beskrivningen haha =P Men ärligt så tror jag ej karln skulle betett sig likadant om det var en karl han hade mött och inte lilla jag.. Skrämmande var han iaf!

2010-03-29 @ 20:37:55
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Angie

sv: Vet inte riktigt än, beror på hur det blir med skolorna och det. Om jag kommer in någonstans :P men vi hoppas på Karlstad som det ser ut just nu :)

2010-03-30 @ 23:54:26
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0