Nu är jag trött..


...Nu är jag riktigt seg, har varit ute & gått
i en & en halv timme...ångrade mig borta vid karlssons,
va så jobbigt att gå eftersom det är så isigt på vägen..
Så man går å spänner sig hela tiden å sätter hjärtat
i halsgropen varende gång man halkar till..
Går ju inte direkt att powerwalka..

Men nu är jag äntligen hemma, utan brutna ben :)
Ska lägga mig i badet sen blir det kudde & filt
å gosa ner sig i soffan framför en film!

Annars idag har jag jobbat, slutade ett å då gick
jag direkt bort till Klipp-er. Gjorde slingor,
ljusa & bruna åsen toppade jag mig.
Blev bra, kanske inte exakt så jag hade tänkt
men det blev fint :) Unnade mig även en ny
platt tång..va faktiskt på tiden. Har haft min sen
i slutet på nian så den har hängt med ett antal år :P
Men den har funkat toppen, men nu börjar den allt
lägga av...märkte hur sliten den va när jag provade
min nya förut...jösses vilken skillnad :)
Så vill nån ha en platt tång, hojta!
Inte mkt att hurra för men man vet ju aldrig
om nån vill ha den :)

Ne dax att tappa upp badet!




Samma märke jag hade förut, super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0