Myselipys


Ja visst va de söta magbilder =) ? hihi.
Det går undan nu större ska den bli..myyys!

Sitter å degar lite, målat naglarna precis..
funderar på om man ska orka åka ut till
rattugglan & köpa lite lösgodis? sugen på
surt & salt..har en chokladkaka hemma men
är inte minsta sugen på choklad..hmm stort problem =P
Har inte hänt mycket i dagens...jobbade till kl två.
Sen va ja & Micke å handlade en sväng, deckade i soffan.
Bra att jag sov en sväng för då orkar jag va upp längre
ikväll =P Micke tycker nog jag e lagom rolig när jag
alltid deckar till filmen :)

I morgon jobbar jag till två sen blir det hem & fixa sig
lite..åka till the big city Laaaxååå på kvällen, hälsa på Linda :)
Myys! längesen..har inte sett deras nya lägenhet så blir nice..
Micke ska spela hockey med sitt gamla jobb...full utrustning
och hela köret...hahahaha...skulle jag vilja se!

Neee...ska kanske tjata på Micke att han åker å handlar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0