Hola!


Lördagkväll, underbart!

Började jobba åtta i morrse, å herrejösses vad folk det varit idag.
Dagen har verkligen gått i ett, kö & disk hela tiden, sprang runt
som en virrpanna till halv fyra..skulle slutat två men fick jobba över.
Gick hem till Marre en sväng efter jobbet, tjötade lite med henne & Emmelie,
dom fixade i ordning sig inför kvällens bravader, Marre har ju utflyttningsfest ikväll.
Kände att det kunde kvitta å sitta nykter med massa fulla människor,
för kan tänka mig att det blir en galen fest :P dessutom är jag sjukt trött
& känner verkligen inte för något annat än att dega i soffan!

Kommer bli tomt utan Marre som min granne :( har varit skönt att ha nån
så nära, bara springa över till. Jag flyttar ju bara upp för backen med Marre
ska flytta till gbg, gillar jag inte. Men kul för dej! men inte för mej =P
Gika har flyttat hem till lysmasken så henne har man häller inte i närheten.

Nu har jag & Micke precis ätit tacos, snabbtlättgott!
Hade en diskussion om disken nyss...

Micke: Vill du tjäna 50 lätta kr?
Jag: Ne, jag vill inte diska, jag lagade maten.
Micke: 100 kr då? det tar fem min!
Jag: Nej.
Micke: 200 dååå???
Jag: Nej, vadå vi har ju typ gemensam ekonomi.
Micke: ååå ja orkar verkligen inte.
Jag: Okej, ja diskar, men då får du inte spela nått mer ikväll,
inte sitta vid datorn 1 sekund ens.

Micke: *funderar så det knakar* meeeeeeeeeeeeeen.
Jag: Så är det.
Micke: neee de e fan inte värt de, *muttrar ut i köket*


Haha, jösses. Jaja han diskar nu iaf & jag kikar på the hills :D
Så det ska va.

Puss

Hade faktiskt tagit en tjusig bild på vårat uppdukade bord här :P
Men kom på att kamera sladden e hos Marre, så ja bjuder på
en google bild. Försöker tänka på att ta kort, mycket roligare att
läsa en blogg med bilder eller hur? även om det oftast råkar
bli på min mat =P undra vilka ni är som läser egentligen,
vet bara några få, mina nära vänner. Micke as garva när han
frågade hur många som läste. Inte vet ja sa ja, inget jag brukar
kolla men häromdagen var det 20. Han trodde det var fler hundra
å undrade varför jag skrev blogg för :P haha flera hundra?

Jaja hej med er!


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Jag läser kan jag ju avslöja nu =)



Jag hittade hit för nån vecka sen efter att ha sett den stora nyheten på Facebook, där du även skrivit bloggadressen ;)



Stort grattis till bebben i magen, vad roligt för er! Och grattis även till radhuset, mycket på en gång nu! Men det blir perfekt med flytt innan bebisen kommer, så hinner ni komma i ordning & så. Grattis, grattis!



Kram /Miia

2010-03-07 @ 17:52:28
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0