hellå i stugan!!!


Ja, dagen har varit finnemang..började dagen med en sväng på
byn som jag kallart..var med Lina på glasögonaffären..hon skulle
kika på nya glasögon...haha jag är alltid med henne i den där jävla affären..
Dom i affären tror nog vi e ett par..har varit med nästan varje gång när hon
handlat linsvätska, hämtat linser å gud vet allt..snygga glasögon hitta vi iaf!
Gick till ströget å fikade sen var det dax för mig att börja jobba..

Efter jobbet så kom Micke å hämtade mig...plockade upp pappa oxå sen
åkte vi upp till radhuset, mätte lite åsådär...måste välja tapeter & det är ju
bra om man vet hur mycket man ska köpa..ååh vad jag vill flytta nu!!!
Åkte förbi donken å käkade kvällsmat...ceasar sallad, mums!
Kom nyss hem nu...blev förjävla sugen på våfflor =P är ju tydligen
våffel dagen idag hade inte jag en aning om...va en kund som frågade
om vi hade våfflor öööhm ne är de våffeldagen sa ja...ehhh aaa sa hon. =P
Våffelgärnet är hos Mickes mamma så våfflor får jag klara mig utan!

I morgon är jag ledig, va meningen att jag & Micke skulle åkt till babyproffsen
och köpt barnvagn å kikat på tapetar, käkat lunch osv..men nu skulle han jobba
på ljudia...jävla skit jag som längtat hela veckan efter att få köpa barnvagn =P

Neeeee nu ska ja gosa ner mig med kudden å filten!


Våffeldagen å inga våfflor får jag...katastrof!!

Kommentarer
Postat av: Angie

sv: vad kul att du bokat tid :) i skövde eller? du behöver inte vara nervös, jag lovar :)

2010-03-25 @ 21:23:24
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: elin

haha Malpe "våffeldagen och jag får inga våfflor, katastrof"... Du visste ju inte ens att det var våffeldagen innan kvinnan frågade så det är väl inte hela världen hahahaha =P förresten, hade ingen aning om att det var det heller.. =P bra koll man har på särskilda dagar..

2010-03-25 @ 21:47:09
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Anonym

angie: nej i stan på smycka :) okej känns skönt att höra =P



elin: ja men va fan när jag fick reda på att de va våffeldagen så blev ja ju sjukt sugen, de e ju en tradition, samma sak me fettisdagen då måste man ha en semla fast de inte är det bästa ja vet =)

2010-03-25 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0