Härligt med posetiva dagar..


Dagarn har gått i rasande fart, vart på super bra humör.
Allt känns bara så bra just nu, kan egentligen inte komma på
nått som inte är bra...jag har världens underbaraste pojkvän,
en mini "malpe/micke" påväg =P å världens goaste vänner & familj!
Ja har ett jobb..vilket inte e så lätt att få i denna stad.
Får i bland ångest över att ja inte läst till något men de
är ju faktiskt ingen brådska. Känns bara skönt att ha ett jobb.
en trygghet. Och för första gången på länge känns det okej
att gå till jobbet, inte ångest & irritation..det är ju underbart.
Och snart flyttar vi även till radhus, såå skönt!

Nu har jag duschat & ätit mackor, Marre har varit här å tjötat.
Micke e på väg hem vi ska se film :) han hade nog med sig nått
gott med :P Han e ledig i morrn & jag börjar ett så kan va uppe länge :)

Hoppas allt e toppen med er med!

Kramelikram!!


Kommentarer
Postat av: marrebarre

<3

2010-03-04 @ 22:00:48
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Angie

Blir glad av att läsa din blogg, riktigt kul för dig allt det här Malin :)

2010-03-04 @ 22:49:46
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Catherine

Åh va roligt att höra Malin! Njut! :):)

2010-03-04 @ 23:07:14
Postat av: Anonym

Hon som skulle pierca mig idag blev tyvärr sjuk så det blir nästa vecka istället. Jag vet inte om det gör ont, det gör det säkert :P men ska berätta sen :) Hoppas du får en mysig helg!

2010-03-05 @ 09:59:14
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack allihopa! <3



okej ja de får du absolut göra! det samma!

2010-03-05 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0