Härlig måndag :)


Jobbade till ett idag, sen blev det lite lunch med älsklingen.
Tog en sväng till skövde med Josephine & Märta.
Köpte ett par enkla vårskor, en vit oversize skjorta &
ett puder.
Hittade sjukt mycket snyggt på gina, en ur
söt tub topp klänning, blommig. Skit frän! Men insåg
att jag kommer bli för fet för sådana kläder.. =P
Man vill ju inte shoppa för mycket stora kläder häller,
som man ändå inte kan ha när den lille kommit.

Nu har jag & Micke precis sett en film, jätte bra.
Jag somna en sväng med, vart sjukt seg efter vi va i skövde.
Ska ta en dusch strax, sen ska vi hem till Josephine & Knodden.
Dom ska bjuda på lax, bakpotatis & lika röror, Måndagslyx :D
Sen blir det att dega framför en film med =) I morgon är jag ledig!

Hade gott.

Puss&kram



Dom här skorna blev det, Josephine köpte ett par oxå så vi fick
50 % rabatt på ena paret...så dom kostade bara 130 kr :)
Fanns jätte många fina, vita & sen rutiga i olika starka färger.
Får nog bli ett till par :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0