Här ska gräddas våfflor!


Varit vaken sen halv sju...trevligt tycker ja =) oj va mycket det finns att göra.
Körde Micke till ljudia vid halv nio, sen har jag vart uppe hos Söffet & hämtat
hennes våffeljärn, Josephine kommer snart på frulle å då ska ja lyxa till det med
våfflor, sylt, grädde & hallon :) MUMS. Vart ju så förbannat sugen på det igår..
Hon förväntar sig scones men våfflor är väl gott det med?! Jaja blir hon inte
nöjd för hon ställa sig å göra scones själv =) jag är iaf vrålhungrig.

annars idagens vad ska vi göra...hmm ska nog ta en sväng till Mio.
Kika säng! en stor fet jävla dubbel säng ska ja ha...snygg som fan ska den
va å skönast i världen. kosta va det kosta vill säng känner jag att ja kan
lägga pengar på...den kan man ändå ha väääldigt länge...å man sover
faktiskt mer än halva livet...de ni! frågan är vad vi ska ha för säng..

I kväll blir det middag hos Knodden & Josephine, även Lina & gottan
kommer..blir ju såklart vindrickande för alla, ja funderar på att testa alkohol fri
öl...någon som testat det? har bara smakat alkohol fritt rödvin å det kanske
inte var det godaste..

Ne nu ska jag föna håret å måla klart naglarna sen börja grädda våfflor =)



Kommentarer
Postat av: Catherine

alkoholfri öl är helt okej! vitt vin med, men det alkoholfria rödvinet är känt för att vara dåligt, saftliknande, ingen höjdare :)

2010-03-26 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0