God morgon världen.


Vilken underbar daag!

Vakna för en stund sen har precis satt på kaffet.
Ska göra i ordning en tallrik mussli & en makrillmacka till det.
I går var jag ju som sagt ledig, helt underbart om jag får säga mitt.
Åkte till Kristinehamn så fort jag var vaken & i ordning gjord :)
Jag & Elin var först på stan, kikade affärer. Elin letade solglasögon
och jag letade efter mamma byxor, nu jävlar händer det grejjer
med magen ska ni veta...herregud va fort det går från vecka till vecka!
Tyvärr hade dom bara en affär med mamma byxor, för det första
så verkar dom tro att alla som får barn är 40 + eftersom dom mamma
byxorna jag tittade på var ju inte direkt morderna, svin dyra dessutom!
Ne jag får la gå i leggings =P sen till våren/sommaren kan ja ju använda shorts osv.

Efter en sväng i affärerna så käkade vi lunch åsen köpte vi med oss
munkar & en jädra massa godis hem. Tog en promenad hem å det
var ju nästan nära att Elin vela bort oss ett tag =P haha.
När vi kom hem blev det kaffe & munk å massa tjöt!
Kikade en film å degade lite, sen på kvällen köpte vi pizza.
Blev en till film, inte för vi såg så mycket för vi kacklade stup i ett =P
Kom på att det var melodifestivalen final så vi slog på ettan kl nio
å såg klart det sista..personligen tycker ja ju att det ska va lite
fart i låten...men visst den låten som vann var jätte fin & hon har så fin röst!
Va iaf en super trevlig/dag kväll hos Elin :) Kom hem runt halv tolv då
blev det sängen men var skit pigg sen kom Micke hem kl halv fyra
så har sovit rätt kasst, men är pigg ändå faktiskt :)

Nu ska iaf äta frukost sen ta tag i berget av disk!
Vänta på att Josephine ska vakna så jag kan dra
med henne ut på en promenad :) slinga hennes hår
var det prat om med..

ha en bra sönda!



Tjejen var ju med hela kvällen eklart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0