God afton


Gudars vilken seg dag det varit..gick runt som en zombie
på jobbet, kändes som en evighet tills jag slutade.
När ja kom hem så gjorde Micke kvällsmat till oss.
Mådde skit illa å fick lägga mig å vila men nu mår jag
bätte, har käkat kryptoniter, måste va deras förtjänst :)

Kikar på förlossningskliniken nu..himla intressant..
Kan inte fatta att jag själv ska va med om det snart..
eller ja ett par månader är det ju kvar =P är inte direkt rädd.
Innan jag blev gravid så vart jag livrädd för förlossningen.
Men nu längtar jag bara som en galning tills den lille kommer.
Ångra mig å bli rädd kommer jag nog bli när det väl är dax =P

Sitter oxå & klurar på namn, kan inte ni alla som läser lämna förslag?
Skulle va kul  :) killnamn har jag verkligen inget...jag tycker om
Milo, men det gillar inte Micke & ingen annan som ja känner häller =P
Elton tyckte ja va lite fränt, men då tänker man på bögsångaren
tydligen..tjej namn har jag flera som jag gillar bla Emilia, Tindra,
Izabella.
Micke har redan bestämt sig för ett tjej namn och det
är Wilma. Hmm...man hinner säkert ändra sig tusen gånger.
Man vill ju ändå ha det finaste namnet <3

Ska ta en bild på magen tänkte jag med, å lägga ut så ni får
se skillnaden, på en vecka har det hänt sjukt mycket..
Nu börjar det likna en bebis mage :) tjohoooo!
Och 5 kilo tyngre har jag än så länge blivit.
Det kommer gå uppåt snabbt nu :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

BENGT :P hahaha

EGON :D

NE ja gillar Milo gumman.. de e jättesött! eller ELMO :)

2010-03-19 @ 06:50:03
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Alex

De där med namn är svårt men jag tycker att när baret väl är kommer så ser man oftast vilket namn den ska bära :)

2010-03-19 @ 11:53:20
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Angie

Milo var ju jätte fint :)

Andra killnamn jag tycker är fina är Melvin, Timothy, Mio, Aidan, River, Adrian, Edwin :)

2010-03-19 @ 13:11:39
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst e milo sött? men ni är nog dom enda som håller med mig! melvin e väldigt gulligt ju...tack för förslagen :) bengt marre? jösses... egon?? egoist blir de ju typ. naaa...elmo låter som en emo =P

2010-03-19 @ 17:36:56
Postat av: Anonym

Milo är väl toppen!

2010-03-23 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0