En kanon fredag helt enkelt..


Startade ju som sagt dagen med våffel frukost, gud så gott det var! MUMS.
Sen åkte ja & Josephine till skövde, kika runt lite på chili, mkt fint där,
inte så farligt dyrt häller. Hittade en lampa som jag funderar på att köpa
till sovrummet. Va även på maxi, handlade mat å tog en sväng in på Gina eklart.
Blev ett par satc avsnitt när vi kom hem sen deckade jag i vanlig ordning.

Nu på kvällen har vi ätit kycklingfilé med ungstekt potatis, sallad å
en jätte god fetaost sås. Smakade mkt bra...jag prövade även carlsbergs
alkoholfria öl,
helt okej precis som du skrev Catherine! smaka ju öl iaf,
även om det inte smaka som riktig öl! Gött då kan ja ta mej en iskall
i trädgården i sommarvärmen...finns de något godare en iskall öl
en sommardag? jaja iaf så drack ju inte alla alkoholfritt hemma hos
knoddenåjosephine de märkte man nu när klockan blivit kväll..
Så ja kom precis hem, dom andra skulle till buffalo men ja va mer
sugen på att krypa ner i min renbäddade säng =) börjar ju åtta i morrn med.

Så nu ska jag börja räkna får

natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0