Det här med buffé....



....Det slutar aldrig bra. Fy farao vad mätt jag är nu.
Men gott var det, va olika hamburgare (hemmagjorda,
vanliga, kycklingburgare osv) å massa tillbehör:
Sallad tomater osv. Grillad ananas, oliver, bacon,
stekt ägg, lökringar m.m! Känns som magen ska
explodera nu..Drog på mig ett par gamla jeans ida å
nu känns det väldigt mycket att magen växt..
Dom satt löst i midjan å nu satt dom åt så innih*lvete.
Massa mat gjorde ju inte saken bättre =)
Satt & tjöta lite å micke å knodden drack öl eklart..
Mkt trevligt..

Nu väntar vi på att en film på sexan ska börja.
The condemned. Har även köpte lite godis
till filmen..vaaarför, det var himla onödigt jag som
är så mätt så jag spricker snart..
I morgon har jag sovmorgon, börjar ett. GÖTT!



JOSEPHINE SER UT SOM EN HAMSTER.





Kommentarer
Postat av: Angie

Nice! Det där kanske man ska testa :)

2010-03-10 @ 22:23:45
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Anonym

det tycker ja, glömde skriva att de finns pommes, klyftpotatis osv å välja mellan oxå. Å massa såser å dipper! se dock till att va vrålhungrig innan , ja orka bara en potion =P hade ju tänkt å käka massa!

2010-03-11 @ 11:18:50
Postat av: Anonym

Jaså, jag ser ut som en hamster... SNÄLL vän. Du ser ut som en bajskorv. Punkt slut

2010-03-11 @ 13:29:29
Postat av: Anonym

du ska då alltid va värst. hamstrar e ju söta va e de för fel på dom. ja ska köpa en när ja flyttat! och ett långhårigt marsvin

2010-03-11 @ 18:40:42
Postat av: Anonym

nee, det ska jag köpa till dig i inflyttningspresent. Så de behöver du inte oroa dig över!

2010-03-12 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0