Det är ju en evighet kvar!!!


Det enda som rör sig i min skalle just nu är min graviditet,
suck kanske endel tycker vad tråkig hon är...så är det..
Sitter å läser massa saker på familjeliv som Linda tydligen gjorde
mig medlem i =P läser förlossningsberättelser å kollar magbilder..
Att vara gravid är ju bara en evig väntan...ungefär som att
ha en godisskål på bordet i nio månder utan att få ta en enda bit..
ööö typ..

DET ÄR JU SKIT LÅNGT KVAAAAAAAR. Att inte veta vad det är
där inne gör mig galen av längtan...ska ja få en liten tjej?
en kille? hur ser den ut? hur blir förlossningen? hur kommer
micke va under förlossningen? listan kan göras lång..
OCH DET ÄR HALVA TIDEN KVAR. Suck va joooooobbigt...
Men å andra sidan...så känns de som det var ganska nyss
jag & josephine åkte till apoteket å köpte de dära testen..
Som visade plus..jösses...ja ska bli mamma.
Låt de gå fort till sommaren :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-25 @ 12:19:35
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Angie

:) ska du ta reda på innan om det blir en pojke eller flicka?

2010-03-25 @ 15:05:40
URL: http://angieliscious.blogg.se/
Postat av: Lina

Det går fort snart så sitter du där med en nykläckt unge i famnen=)

2010-03-25 @ 16:13:58
Postat av: Anonym

nej angelica de ska ja inte, halva nöjet att inte veta ju =) hihi

2010-03-25 @ 20:04:12
Postat av: Angie

Vad spännande! :)

2010-03-25 @ 20:55:16
URL: http://angieliscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0