Dagen har gått i räserfart.


Hallåå i stugan!

Jädrar va denna dagen har gått fort..har jobbat 8-15 & när jag kom
hem så gick jag direkt till tvättstugan å började tvätta, sen var det
dax att sätta igång med maten, spagetti&köttfärssås. Blev super gott..
Micke kom precis hem från jobbet så nu väntar jag på att han ska äta klart
så jag kan sätta på kaffe å ta fram araksbollarna, fika sugen =P

I morrn är jag ledig, har tid hos rehab kl nio. Hoppas dom ser vad felet är.
I helgen har jag haft fruktansvärt ont, i natt vakna jag tillåmed.
När jag skulle sträcka ut benen så kändes det som hela knät skulle hoppa
ur led, ajajajaajaaja lät ja medans ja försiktigt fick sträcka ut benen,
klick sa de i knät. Fruktansvärt jobbigt..i lördas på jobbet så skulle jag
böja mej ner å ta fram något ur kylen å jag kom inte upp på benen igen.
Söffet fick dra mig upp =P

jaaaaaaaja, ne nu sätter jag på kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0