Då var det måndag igen.


Härligt med ny vecka, tycker veckorna kan gå snabbt nu,
det gör dom ju med :) jobbade till ett sen blev det lunch
på buffalo med Josephine å lina. Knallade runt på stan.
Va på försäkringskassan å frågade om hjälp om papprerna
jag ska skicka in fatta ju inget! aldrig ska det vara lätt..
sen va jag på klipp-er å bokade tid tills i morgon :)
slingor&klippning. Inte ofta jag unnar mig frisör besök :P
Hoppas de blir som jag vill det ska bli!

Va även på smycka, har bestämt mig för att pierca mig genom
"hela örat" eller hur man ska förklara..skulle komma in om
två veckor å få en tid, usch blir nervös bara jag skriver om det.
Åsen när alla säger aaaaaaaaaaaaj ska du göra där?!
Jag har ju i den lilla "pluppen" i örat. Där e det ju oxå mkt brosk,
å det gjorde inte så jätte ont. Har ju även piercat tungan å naveln
å detta kan väl ändå inte vara värre ?! jaja vi får se :P

Kom hem för en stund sen, har tagit ett bad. Filat fötterna,
rakat benen åsådär....behöver man ju göra ibland!
Ska knalla över till Marre nu för här är det nerdragna
persienner som gäller å en pojkvän som vrålar vi datorn.

Puss på er!



Visst är det super snyggt? Vill ju ha en stav igenom eklart.
Inte vanligt örhänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0